Suzuki introducerer den nye DF350A!

Fredag d. 9 juni i Miami, Florida, blev den nyeste Suzuki påhængsmotor introduceret – DF350A. Med en motorkraft på 350HK, er det den største og mest kraftfulde Suzuki model til dato!

Spækket med spritny Suzuki teknologi

Med den nye DF350A, er det første gang at dobbelt kontra-roterende propeller succesfuldt er installeret på en påhængsmotor. Motorens dobbelte propeller har tre store fordele – den kompakte størrelse, den øgede stabilitet og den store trækkraft.

Endvidere har Suzuki tilføjet et dobbelt brændstofs injektor-system der sikrer en højere ydelse og en bedre anvendelse af motorens brændstof.

 350AP har som noget helt nyt et luftindtagssystem der tillader motoren at trække frisk luft ind - frit for både vand og fugt. Oveni har Suzuki designet et dobbelt vandindtag der øger motorens vandtilstrømning og dermed afgiver en større kølende effekt.

 Masser af hestekræfter og velkendte features

Som alle andre modeller i 4-takts serien er DF350AP støjsvag, og motoren indeholder velkendte Suzuki-teknologier herunder Suzuki præcisionskontrol, 2-trins gear reduktion for hurtig acceleration og Lean Burn for brændstofs besparelse.

Motoren har været tre år undervejs og er en milepæl indenfor teknologi og design. DF350A er udviklet på baggrund af Suzukis ønske om at forsyne markedet med langt mere end bare hestekræfter.

 ”Vi har set et stigende behov for brug af påhængsmotorer til alle typer både, der ellers tidligere har været forbeholdt stern drive eller indenbordsmotorer. Tiden er klar til den nye påhængsmotor og DF350A er klar til at møde de udfordringer og behov som mange både står over for, og samtidig levere en ’wowfølelse’ til bådejere der har søgt efter en kraftfuld maskine der kan anvendes på deres større både.”

Yasuharu Osawa, Executive General Manager

Effektivitet, driftssikkerhed og stabilitet, samt kraft og hastighed udgør nogle af motorens vigtigste faktorer, og gør den nye DF350A til den ultimative 4-takts påhængsmotor!

Læs meget mere om den nye motor HER

No Comments Yet.

Leave a comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

%d bloggers like this: